amen hej :$

tjenare mitt mellan bena :)
hur mår ni alla?
jag mår bra bra bra :D
idag va en bra dag! först vakna jag halv 8 typ, och då kom jenny ner hit till mig, och då skulle vi gå till davids stuga, för han va med adam och issaaac, så vi knacka på där, KNAS , alla hade bara kallingar ;) wooop woppp ! nej men sen så snacka vi, kommer nt ihåg? tror vi kollade på någon sjuk jävla film xd
haha sen så va vi ute, för jag och jenny skulle käka, gick fan runt halva stallarholmen..-.-' och vädret SÖG idag, riktigt håååååårt !
men sen åt vi buffeeeé på gripen, med killarna
HAHAHAHA ! jenny hade en kyckling
med typ jordnöttssås på, haha och david är allergisk mot nötter, gissa vem som råkar trycka i sig kycklingen...
jo david xd såå han gick hem och spydde :( stackarn ! men sen kom vi igen, och då gick vi hem till adam
HAHA jag och isaac och adam va nere i hans källare i ett rum, medans jenny och david va i ett annat , HAHA 2 påskägg och skit, sitter jag där med en hockeyhjälm i mörkret och spelar temple run, det är livet de !
sen så gick vi upp till adams rum allesammans, och jag DIRR , på med morgonrock, svergiehatt, solbrillor och fetaste jeansen.. haha ragga dish dish dish. näe, jag hade kul iaf :D

jamen detta va min dag! nu ska jag äta korv

hej då !





snett jo jag vet
men jag är SNE idag, så bliden passar !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0