jahapp, då va de slut då

hej hej , FÖRLÅT för dålig uppdatering osv, men i helgen har jag varit på irsta blixten ♥ så jävla underbart, första matchen så gjorde jag mål :) men sen så åkte vi hem, kom typ hem 11 på kvällen... sen låg man ju uppe och sms:a ;) så somna inte fören typ 1 , sen upp 6: wiiie ! ...... sen så körde vi lite matcher, kolla på killar ;) haha ne, men åt sockervadd! sen åkte vi hem... sen idag så va vi där, vi mötte något finskt lag.. dom va taskiga osv..
ah, men sen åkte man hem o kolla på film ! :D härlig sista dag ;)
imorgon blir de skola :D är taggad som fan! finns en speciell anledning osv ;) ♥
haha nej men nu ska jag kolla lite små saker, men ah de blir bra :D

tjohej lingonsvejs !


jag lovar att göra allt jag kan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0