hit med kardan

hej mina kära och nära, avlängsna och skära
SEGO morgon, verkligen.. va uppe och kolla på happy feet två hela natten, kolla på den 2 gånger, för den va så bra :')
så man kan ju säga att jag är trött..
nu åker familjen till min bror och firar "påsk" , men jag kunde inte följa med, eftersom jag har träning, men träning är de viktigaste nu eftersom vi ska till irsta på fredaaag ! TAAAAGGAAAA som fan!

jani... vad ska man göra idag då? funderar på att springa :o ?

men fan va tråkigt inlägg.. ba, hej idag ska jag inte göra ett skit liksom. MEN VAFAN ! ibland kan det inte va kul hela tiden :(
nej nu ska jag ladda ner en till film, och medans jag väntar ska jag dunka musik i min bergsprängare... HAHA förra gången jag gjorde så, så kom grannen förbi och klaga som fan, han ba: herregud! människa ! du kan ju inte göra så här... hehe !

nej det gjorde han inte allste, jag bara sa så för att göra bloggen lite roligare...
men nu ska jag nog sluta skriva innan jag skriver något annat...
HAHA nej men puss hej !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0