vacker utan spackel..

hej hej, förlåt för dålig uppdatering, men det har varit strul i vardagen, ovanligt? ;) nej, men just nu sitter jag i stockholm på mormors firma... det suger snopp... snart ska vi åka till farsta galleria ;D och shoppa, WIIHOO! känns fränt ju :) behöver nya kläder ;)
jag har inget smink idag, för jag glömde hela sminkväskan hemma, snacka om att jag fick panik..
jag ser fööörjävlig ut.. men det är ganska skönt, så jag skiter it, vacker utan spackel.. :)
men nu ska jag göra varmchoklad... :) hah

hare bra !
har inga bilder på denna data, men vafan.. vänta

HAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHAHAH
hitta bilder från vinterna 07 !!!!!
omgomgomgomgomgogm


alltså nu bjuder jag verkligen på mig själv....
fyfAN ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0