kalabalikkkkkkkkkk

tjenare, gör ett litet "kvällsinlägg" nu då ..
kvällen vart ju ganska lyckad ;)
fannie fyllde år! grattis ! hah , så vi firade henne , vid vindskyddet. så vi gjorde en brasa och snacka osv.

 men mådde inte så bra efter det som hänt idag osv. det är ganska privat så tänker inte ta upp det på den här bloggen.
men om du läser det här så tror jag du vet vem du är , och du ska veta att du betyder mycket för mig, även fast det kanske inte verkar så , och det du skicka till mig, betýdde jätte mycket de med. hoppas det blir bättre .. osv... ♥

nej men så jag gick hem lite tidigare, hehe gick hem med jenny och david.. EN SAK måste jag bara säga !
alltså den grabben kan säga HELT sjukt bra saker!
de värmde liksom lite att höra som sakerna från han..

kärlek till dig och jenny !

nej men nu ska jag kolla klart på happy feeet 2 ! den äger ut! till att rekomenderas!
sen får vi väl se vad som händer. men allt jag vet idag , är att jag har gjort mitt bästa.
och sen vafan ni tycker om de, DET skiter jag fullständigt i ;)





sov sött !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0