amen tjenare mannen

tjoluohoho! har precis tränat :D SJUKT skööönt! då kan man ju faktiskt ta en godis nu ...
aja, ska duscha nu, för alla som tyckte de lät intressant :)
seenaree, måste man väl ut i det fina vädret, annars får man ju dåligt samvete :(

 kanske ska va med jenny osv... kanske ska gå yill david :) och för alla som vill veta är jenny och david tsm , dom är sjukt fina tillsammans :) när jenny är lycklig är jag det liksom, så fan på att dom ska va tsm tills dom blir gammla gamla .... tills dom hamnar på ålderdomshem ! ja. jag kan stava.. bara när jag vill osv..

men nu ! kommer ett *trummvirvel* LÄNKBYTE ! haha :

http://emmanordqvist.tk/

↑ den där bruden är otroligt snygg, jamenar de ser ni ju ;) och denna brud, hon är underbar.
 ja men kolla in hennes blogg! NU !




sen tycker jag att jag ska slänga in en liten sommmriig bild, eller två.. eftersoom de snart är sommar , och vädret är UNDERBART !


skit i det där random namnet som står på bilden :s
sommar ♥


HAHA , jag och eric, heh vi stod på den där stången i 2 timmar -.-
saknat ♥


okej men nu jävlar så ska jag dricka juice :D stavas de så? skiter it...
jaaja, men kram på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0