om det ändå bara va på riktigt ..

HEJ mina söta läsare ! :D

jadu, den här kvällen blev ju ganska lyckad, jag menar första dagen på lovet vart ju gaaanska bra ;)
jo men nu ska jag förklara det här enkelt, jo men jag och min kompis bråkade ganska mycket också, så vi bestämde , för att liksom snacka osv... FÖR VÅLD LÖSER INGA PROBLEM, kom ihåg de ! ;o
jo men de gick väl sådär, haha slutade med att jag stod där och grät.. men sen vart det ju bättre, glöm dina problem liksom, för imorgon kommer nya..

aja , men sen så drog vi hem till adam en kort stund, sen drog vi ... gick fan minst 1 km.. AS JOBBIGT... känner att jag KANSKE borde träna upp min kondition eller så ;) haha !

men nu kommer jag till rubrikens MENING om man säger så, jo ni vet.. ibland önskar man att någonting va som förut, och när de väl är så, så kan man inte låta bli.. fast det inte var på riktigt, fattar om ni inte hänger med också just nu.. men de är svårt att förklara :/
då får man förbereda sig för att vara extra stark imorgon.. då all the shit happens .. 

MEN IALLEFALL ! NU KOMMER BLOGGENS FÖRSTA "BILDBOMB" OM MAN SÄGER SÅ :D
+ lite sommarbilder, bara för att jag saknar den så förjävligt....... :/

NJUUUUUUT!











haha jadu , mitt liv... är ganska bra ibland ;)
- Man lever ju bara en gång gott folk !


men sov gott nu ! haha kramar och pussar från bergarn !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0